• До закінчення залишилось
    Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інноваційна смарт-система пасажироперевезення Брав участь

Доданий
22.05.2017
Номер
3
Телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології

Система обслуговує поїздки на дистанції до 50 км і полегшує взаємодію/ координацію між водієм і пасажиром. В результаті водій оптимізує витрати на обслуговування авто, пасажир отримує комфорт і швидкість проїзду на роботу та додому за прийнятною ціною. Перевагою є зменшення транспорту, що в цілому покращує екологічну ситуацію і знижує трафік.

Автор проекту
Вячеслав
Вячеслав Антоненко
Бюджет
205 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Співавтори

Карпенко Євген Юрійович, Магістр математики, кандидат технічних наук, Таврійський національний університет ім. В.І. Вернадського, факультет математики та інформатики, спеціальність – “Математика”.
Антоненко Вячеслав Олегович, Магістр енергетики, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”, теплоенергетичний факультет, спеціальність - "Котли та реактори".
Зубенко Віталій Ігорович, Магістр енергетики, Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут”, теплоенергетичний факультет, спеціальність - "Теплові електричні станції".

Опис проекту

Мешканці Боярки здійснюють щоденні маятникові поїздки в столицю і назад. Електропоїзди не зручні через віддаленість станцій до дому/офісу та графік руху. Маршрутки представлені виключно приватними перевізниками, які є монополістами. В гонитві за наживою вони економлять на комфорті пасажирів пропонуючи їм проїзд в переповненому, зношеному транспорті, і далеко не найшвидшим способом. Водії зацікавлені взяти попутників «по дорозі на роботу». Однак, виникають додаткові затримки часу на узгодження маршруту і пункту призначення між попутниками і водієм. Крім того, в умовах великого міста, водій «по дорозі додому» практично не має шансів взяти пасажирів. Дану комунікаційну прогалину пропонуємо вирішити за допомогою смарт-системи Попутник, що полегшує взаємодію і спільну координацію між водієм і пасажиром. В результаті ми отримуємо безпрограшну ситуацію: водій оптимізує витрати на обслуговування автомобіля, пасажир отримує комфорт і швидкість проїзду на роботу та додому за прийнятною ціною

Проблема

Мешканці Боярки здійснюють щоденні маятникові поїздки в столицю і назад. Електропоїзди не зручні через віддаленість станцій до дому/офісу та графік руху. Маршрутки представлені виключно приватними перевізниками, які є монополістами. В гонитві за наживою вони економлять на комфорті пасажирів пропонуючи їм проїзд в переповненому, зношеному транспорті, і далеко не найшвидшим способом. Водії зацікавлені взяти попутників «по дорозі на роботу». Однак, виникають додаткові затримки часу на узгодження маршруту і пункту призначення між попутниками і водієм. Крім того, в умовах великого міста, водій «по дорозі додому» практично не має шансів взяти пасажирів.

Мета проекту

Розробити новий зручний, комфортний, недорогий спосіб транспортного пасажирського сполучення між Бояркою та столицею

Пропоноване рішення, щодо розв’язування проблеми і його обґрунтування

Створити та впровадити сучасну автоматичну смарт-систему пасажироперевезення, що полегшує взаємодію і спільну координацію мешканців Боярки, що виступають в ролі водіїв і пасажирів. В результаті ми отримуємо безпрограшну ситуацію: водій оптимізує витрати на обслуговування автомобіля, пасажир отримує комфорт і швидкість проїзду на роботу та додому за прийнятною ціною.

Для кого цей проект

Всі без виключень мешканці міста Боярка, що користуються смартфонами, та планшетами.

План заходів з реалізації проекту

1. Розробка програмного забезпечення смарт-системи – 3 міс
2. Тестування програмного забезпечення смарт-системи - 1 міс
3. Технічна підтримка смарт-системи - 6 міс після запуску

Ключові показники оцінки результату проекту

Економічні:
- економія паливо-мастильних матеріалів;
- економія на транспортних витратах;
- вивільнення часу для продуктивної економічної діяльності за рахунок зменшення часу в дорозі
Соціальні:
- зручний та дешевий вид/спосіб пасажирського транспорту
Екологічні:
- зменшення викидів за рахунок оптимізації використання автотранспорту
- Зменшення трафіку в місті

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

Авторами вже розроблено детальне технічне завдання та демо-версію продукту

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Інструментів для взаємодії між водіями та пасажирами аналогічних додатку на ринку України не існує. Перевагою даного продукту є те, що він, на відміну від інших кар-шерінг сервісів, здатний координувати користувачів в режимі реального часу, що особливо важливо для спонтанних подорожей в динамічному середовищі сучасного міста.
В даний час в мережі Фейсбук існує кар-шерінг товариство для таких коротких подорожей, яке охоплює 370 мешканців міста Боярки. Товариство існує з початку року і демонструє гарні результати. Але люди домовляються про поїздки вручну, і це займає багато часу. Ми плануємо запропонувати першу версію продукту в цю групу, оскільки вони вже набули міцні соціальні зв'язки. Додаток буде придатний для більшості міст-супутників м.Києва та має потенціал розширення на всю територію України та світу.

Приклади (кейси) схожих рішень

Основним конкурентом на ринку є додаток BlaBlaCar. Проте він займає іншу нішу ринку, а саме далекі міжміські подорожі, що плануються заздалегідь.
Перевагою даного продукту є те, що він, на відміну від інших кар-шерінг сервісів, здатний координувати користувачів в режимі реального часу, що особливо важливо для спонтанних подорожей в динамічному середовищі сучасного міста.
Додаток дозволяє суттєво полегшити взаємодію і спільну координацію між водієм і пасажиром. В рамках одного додатку і водій і пасажир матиме можливість вибирати один одного не тільки за спільним маршрутом але і за критеріями оцінювання.

Фотографії